Hasta ve hasta yakınları Sağlık
Bakanlığı HBBS (Hasta Başvuru Bildirim Sistemi) üzerinden Hasta İletişim
Birimi ile iletişim sağlayabilmektedirler.
Hasta Dilek Öneri Şikayet Kutuları:
Dilek, öneri ve şikayet kutuları hasta ve hasta yakınlarının kurumumuza
ilişkin görüş, öneri ve şikayetlerini dile getirmeleri için kullanılan
araçlardandır. Hastanemiz Ana Hizmet Binasında poliklinik katları
dışındaki tüm servis katlarında olmak üzere 9 adet hasta dilek-öneri-şikayet kutusu bulunmaktadır. Hastanemiz
hasta dilek-öneri-şikayet kutuları 30 günde bir açılmakta olup, alınan
bildirimler Hasta ve Yakınlarının Görüş Öneri Ve Şikayetlerini
Değerlendirme Ekibi tarafından değerlendirilmektedir.
Hasta iletişim birimine şahsen yapılan başvurular aracılığı ile karşılıklı iletişim sağlanabilmektedir.
Hastanemiz Yöneticiliği’ ne yazılan dilekçeler aracılığı ile iletişim sağlanabilmektedir.
Kütahya İl Sağlık Müdürlüğü aracılığıyla yapılan
hasta ve hasta yakını başvuruları değerlendirilmekte olup, gerekli
işlemler Hasta İletişim Birimi tarafından yürütülmektedir.
Hastanemiz web sayfası üzerinde bulunan
Hasta ve Hasta Yakınları Görüş Öneri Formu linkinden başvuruda
bulunularak iletişim sağlanabilmektedir. İlgili başvurular Hasta
İletişim Birimine ait mail adresine düşmekte olup, gerekli işlemler
yapılmaktadır.
Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) ve Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi
(SABİM) aracılığıyla hasta ve
yakınları hastanemiz hakkındaki görüş, öneri ve şikayetlerini
iletebilmektedirler. İlgili kanallardan alınan başvurular Hasta
Haklarından Sorumlu Başhekim Yardımcısı tarafından değerlendirilerek
gerekli işlemler yapılır.
Değişik kanallardan Hasta İletişim Birimine (Hasta Hakları) ulaşan
tüm baş-vurular işleme konulmakta olup, takibi yapılarak süresi
içerisinde (1 ayı geçmeyecek şekilde) sonuçlandırılmakta ve sonuç
hakkında başvuru sahibine yazılı, telefonla ya da e mail adresinden
bilgilendirme yapılmaktadır.